reklamace
Předání zboží k reklamaci je u nás velmi jednoduché, intuitivní a rychlé.
Proč to dělat složitě, když to jde i jednoduše. Stačí použít náš online formulář, který vám předvyplní většinu údajů a vy pouze doplníte pár informací k reklamaci a odešlete. Není třeba nic tisknout, vyplňovat dlouhé formuláře, ani nám volat či posílat e-mail.
postup reklamace
- vyplníte formulář níže (na e-mail vám pak přijde potvrzení o podané reklamaci včetně jejího čísla)
- pokud je to již delší doba a nemůžete dohledat číslo objednávky - kontaktujte nás
- vyčkejte prosím následně na zpracování - budeme vás kontaktovat (1 - 2 prac.dny)
- po té zboží zabalíte a do krabice vložíte číslo reklamace (stačí napsat na kousek papíru, nebo viditelně na krabici)
- následně odešlete na adresu naší kamenné prodejny
- můžete rovněž využít "naší dopravy" - odeslání je pak jednoduché a levné
- budeme vás e-mailem informovat o fyzickém přijetí zboží k reklamaci
- zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní, ale ve většině případů je zpracování podstatně rychlejší
- po vyřízení reklamace se následně s vámi opět spojíme, sdělíme výsledek a dohodneme další postup
poznámky
- V některých případech se může zboží odesílat přímo výrobci, nikoli nám. To bychom vám sdělili hned na začátku reklamačního řízení včetně přesného postupu.
- V případě reklamace evakuačního zavazadla se však téměř vždy bude jednat o reklamaci jeho části (části obsahu) a není nutné posílat k reklamaci celé vybavené zavazadlo. Do kolonky "důvod reklamace" tak napište mimo jiné o kterou část zavazadla se jedná.
naše doprava = levná a jednoduchá doprava
Pokud nám budete zasílat zboží, nemusíte posílat zásilku složitě a draze. Nemusíte vyplňovat formuláře pro přepravce, stát ve frontě na poště apod. Stačí nám sdělit, že byste chtěli využít naší dopravy. Za službu "naše doprava" účtujeme 79,- Kč. Jak to probíhá?
- při vyplňování formuláře zvolte ve výběru dopravy využít služby "naše doprava"
- v rámci zpracování reklamace vám zašleme pokyny k platbě
- po připsáni částky na náš účet vám pošleme e-mailem kód pro Zásilkovnu
- vám pak následně stačí zabalit reklamaci, napsat na krabici (nebo do ní) číslo reklamace a donést balík na některou pobočku Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- není třeba nic tisknout, ani vyplňovat - obsluze pouze nahlásíte kod, který jsme vám sdělili
poznámky
- Naší dopravu lze však využít pouze pro zásilky následujících parametrů. Součet všech tří stran zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost 5kg. Větší zásilky je třeba poslat balík vlastní přepravou.
- V případě reklamace evakuačního zavazadla se však téměř vždy bude jednat o reklamaci jeho části (části obsahu) a není nutné posílat k reklamaci celé vybavené zavazadlo. Do kolonky "důvod reklamace" tak napište mimo jiné o kterou část zavazadla se jedná.
chci zaslat vlastní přepravou
Samozřejmě nemusíte využívat naší přepravy a můžete zaslat zboží zpět podle svého.
- ve formuláři zvolte "vlastní doprava"
- zboží odešlete na adresu naší provozovny viz. níže (adresa provozovny se liší od fakturační adresy!)
- na uvedenou adresu je samozřejmě možné donést zboží osobně, pak ve formuláři zvolte "osobní doručení na prodejnu"
- ještě než budete zboží odesílat, tak vyčkejte prosím na naše zpracování viz. postup reklamace výše
