reklamace


Předání zboží k reklamaci je u nás velmi jednoduché, intuitivní a rychlé.
Proč to dělat složitě, když to jde i jednoduše. Stačí použít náš online formulář, který vám předvyplní většinu údajů a vy pouze doplníte pár informací k reklamaci a odešlete. Není třeba nic tisknout, vyplňovat dlouhé formuláře, ani nám volat či posílat e-mail.

postup reklamace

  1. vyplníte formulář níže (na e-mail vám pak přijde potvrzení o podané reklamaci včetně jejího čísla)
  2. pokud je to již delší doba a nemůžete dohledat číslo objednávky - kontaktujte nás
  3. vyčkejte prosím následně na zpracování - budeme vás kontaktovat (1 - 2 prac.dny)
  4. po té zboží zabalíte a do krabice vložíte číslo reklamace (stačí napsat na kousek papíru, nebo viditelně na krabici)
  5. následně odešlete na adresu naší kamenné prodejny
  6. můžete rovněž využít "naší dopravy" - odeslání je pak jednoduché a levné
  7. budeme vás e-mailem informovat o fyzickém přijetí zboží k reklamaci
  8. zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní, ale ve většině případů je zpracování podstatně rychlejší
  9. po vyřízení reklamace se následně s vámi opět spojíme, sdělíme výsledek a dohodneme další postup

poznámky

  • V některých případech se může zboží odesílat přímo výrobci, nikoli nám. To bychom vám sdělili hned na začátku reklamačního řízení včetně přesného postupu.
  • V případě reklamace evakuačního zavazadla se však téměř vždy bude jednat o reklamaci jeho části (části obsahu) a není nutné posílat k reklamaci celé vybavené zavazadlo. Do kolonky "důvod reklamace" tak napište mimo jiné o kterou část zavazadla se jedná.

 

 

naše doprava = levná a jednoduchá doprava

Pokud nám budete zasílat zboží, nemusíte posílat zásilku složitě a draze. Nemusíte vyplňovat formuláře pro přepravce, stát ve frontě na poště apod. Stačí nám sdělit, že byste chtěli využít naší dopravy. Za službu "naše doprava" účtujeme 79,- Kč. Jak to probíhá?

  1. při vyplňování formuláře zvolte ve výběru dopravy využít služby "naše doprava"
  2. v rámci zpracování reklamace vám zašleme pokyny k platbě
  3. po připsáni částky na náš účet vám pošleme e-mailem kód pro Zásilkovnu
  4. vám pak následně stačí zabalit reklamaci, napsat na krabici (nebo do ní) číslo reklamace a donést balík na některou pobočku Zásilkovny: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  5. není třeba nic tisknout, ani vyplňovat - obsluze pouze nahlásíte kod, který jsme vám sdělili

poznámky

  • Naší dopravu lze však využít pouze pro zásilky následujících parametrů. Součet všech tří stran zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost 5kg. Větší zásilky je třeba poslat balík vlastní přepravou.
  • V případě reklamace evakuačního zavazadla se však téměř vždy bude jednat o reklamaci jeho části (části obsahu) a není nutné posílat k reklamaci celé vybavené zavazadlo. Do kolonky "důvod reklamace" tak napište mimo jiné o kterou část zavazadla se jedná.

chci zaslat vlastní přepravou

Samozřejmě nemusíte využívat naší přepravy a můžete zaslat zboží zpět podle svého.

  1. ve formuláři zvolte "vlastní doprava"
  2. zboží odešlete na adresu naší provozovny viz. níže (adresa provozovny se liší od fakturační adresy!)
  3. na uvedenou adresu je samozřejmě možné donést zboží osobně, pak ve formuláři zvolte "osobní doručení na prodejnu"
  4. ještě než budete zboží odesílat, tak vyčkejte prosím na naše zpracování viz. postup reklamace výše

Makalu.cz
Mostecká 348
755 01, Vsetín
tel.: 778 007 488